[TYPO3-ug-cz] Navigo CMS vs. GPL

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Mon Jan 28 21:28:06 CET 2008

> Mno dle četnosti a ostrosti tvých reakcí...

No četnost možná, ale ostrost?! Kdepak ostrost. Naopak jsem se vyvaroval
jakýchkoli subjektivních postojů a řeším čistě (technická) fakta, tedy...

* jestli je odstranění HTML komentáře porušením GPL
* jestli se kvůli odstranění HTML komentáře musí sahat do PHP
* čím se zabývá ÚOHS :-)

> Opravdu, no to je pro mne tedy _novinka_. ;o)

No zjevně to pro tebe novinka je, když si myslíš, že pro odstranění
jednoho komentáře z výstupního HTML kódu musíš sahat do
class.tslib_pagegen.php.

Tomáš Mrózek