[TYPO3-ug-cz] TUG

Lukáš Stančík lukas.stancik at robe.cz
Thu Jan 24 22:24:41 CET 2008

Zdravim kolegy!

Hlasim se coby dalsi clen :) Koketuji s TYPO3 neceleho pul roku a zhruba stejnou
dobu ctu prispevky v typo3.english, zatim jsem ho pouzil jen na mensi projekt
stranek jedne firemni divize, aby se ukazalo, jestli by se mohl stat
nasledovnikem stavajiciho "redakcniho systemu" materske firmy. Urcite je jeste
par problemu (multi-jazycny obsah, fulltext vyhledavani, nastavovani prav skupin
v backendu apod.), se kterymi se nejdriv musim popasovat, ale zatim jsem nadseny
moznostmi, ktere mi poskytuje kombinace extensions + typoscript. Pravda, ve svem
okoli zadneho stejne postizeneho cloveka neznam :( Snad nas bude pribyvat...

S pozdravem,
Lukas Stancik