[TYPO3-ug-cz] Ustavujici schuze CZ TUG

Bohous Hulka bhulka at gmail.com
Wed Feb 6 09:30:34 CET 2008

Pro mě připadá v úvahu ne, po, čt a dál...
Ale pokud máme "schůzovat", tak by měl někdo stvořit a poslat program
schůze, aby si ostatní mohli promyslet svoje připomínky :-).
Napadá mě třeba: typo3 vs. drupal nebo joomla, typičtí zákazníci typo3,
wec a jeho přínos pro typo3, Vaše extensions a ohlas na ně, lokalizace
typo3 a extensions... Já jsem jenom BFU, Vás asi napadnou další přínosná
témata..
B.