[TYPO3-ug-cz] Zmena DB

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Thu Aug 14 08:32:14 CEST 2008

> Zdravim vsechny.
> Po presunuti stranek na testovaci domenu stale stranky odkazuji na starou DB
> - jak je presvedcit, aby zacali pouzivat zduplikovanou DB??
> Bobby

Pokud ma duplikovana databaze jiny nazev (coz predpokladam, ze ma), pak by melo stacit zmenit v /typo3ext/localconf.php promennou
$typo_db = "duplikovana_databaze";

Za predpokladu, ze je na stejnem stroji jako ta puvodni.
V opacnem pripade je treba zmenit jeste $typo_db_host

Oboji jde udelat pres install tool pre database analyzer. (Vcetne prihlasovacich udaju k DB)

--
S pozdravem
Vlastislav Slíž