[TYPO3-ug-cz] typo3.cz - koncept noveho webu

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Fri Apr 25 09:04:23 CEST 2008

> ten bernak byl vtip. Me slo o to, aby kontaktovali vzdy spise cloveka
> nez firmu.

Ted se v tom uz ztracim. :) Co mas presne na mysli?
U kazdeho webu bude uveden autor a jestli se bude jendnat o pravnickou
(firma) nebo fyzickou osobu, bude zalezet ciste na tom cloveku, ktery se
zaregistruje a web prida.

> spousta zadavatelu webu (typicky BFUs) vubec nebude chapat, na co
> jednotlivy BE moduly jsou. Zato statistiky pristupu jsou tak trivialni
> zalezitosti, ze je to muze oslovit.

To mas pravdu, bez nejakeho vysvetleni se v tom neznali nebudou
orientovat. Prave proto bude cast layoutu vyhrazena pro vysvetleni prace
s kazdym modulem.
Ono smyslem dema nema byt pouze vytvoreni nejakeho fake webu, ale
skutecne vytvoreni moznosti vyzkouset si praci s TYPO3 v roli editora.

> Mozna to u dema smysl nema, na druhou stranu je potreba upozornit na
 > podobnou funkcionalitu.

Cast typo3.cz je vyhrazena pro popis vybranych modulu TYPO3 a tam neni
problem AW Stats uvest.

> Co umim - graficke navrhy...

Ja jsem uvazoval o tom, ze se nejaky hotovy navrh koupi a predela.
Prijde mi to efektivnejsi nez ho delat z nuly. Ale pokud bys byl schopen
vytvorit kvalitni (= jednoduchy, vizualnimu stylu TYPO3 odpovidajici,
ale zaroven atraktivni = opak typo3.org) graficky navrh, tak bys byl za
odmenu zvecnen v paticce typo3.cz. :)
Minimalne by ses ale mohl podilet na konzultaci/upravach nejakeho
hotoveho navrhu.

> pak samozrejme postavit tu typo3 aplikaci a pak to umim spravovat ze strany linuxu (coz
> asi zde nebude potreba)

Tady uz pomoc neni potreba.

Tomas Mrozek