[TYPO3-ug-cz] typo3.cz - koncept noveho webu

Martin Finda martin.finda at gmail.com
Wed Apr 16 15:02:32 CEST 2008

promin, nejsem zadny odbornik, ale nejak tusim, ze by vytvoreni "funkcni
veci" vice lidmi melo mit nejake kroky.

asi by to mohly byt (urcite nektere budou chybet):
- diskuze o tom jake sluzby by to melo poskytovat (lidi si pri tom budou
predstavovat co to bude umet, a budou se na te predstave chtit podilet)
- konstrukce stranky s obsahem webu (realne se zhodnoti struktura, priorita
a cim se to opravdu da naplnit )
- urceni priorit vytvoreni jednotlivych "podstromu" obsahu
- identifikovani lidi, skupin lidi, kteri by se podileli na jednotlivych
"podstromech"

...dal uz trochu tapu. Ja weby nedelam a do tohohle fora jsem se
zaregistroval nahodou  :)
...ale urcite by nebyla na skodu diskuze v jakych krocich se takova
distribuovana vec dela. Mozna je na to nejaky nastroj.

Martin Finda