[TYPO3-mvc] Rewritten Property Mapper and exception #1297759968 with a not available uid

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Tue Dec 22 17:21:23 CET 2015

Hi,

On 22/12/2015 06:41, Philipp Gampe wrote:
> Hi Alexander,

> Die Objekte müssen gespeichert werden, bevor ihr einen Redirect machen
> könnt. Ggf. reicht es forward statt redirect zu nehmen.

Volgens mij ging de oorspronkelijke vraag over het probleem dat als je
in een URL een uid gebruikt waarvoor geen object bestaat dat er een
exception volgt die men wil afvangen.
Volgens mij zit er in EXT:news een oplossing waarbij je kunt
configureren of je een 404 wilt of een redirect naar bepaalde pagina.

--
Jigal van Hemert
TYPO3 CMS Active Contributor

TYPO3 .... inspiring people to share!