[TYPO3-ttnews] news-list-date shown as unix timestamp

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Dec 21 19:58:55 CET 2010

Voor een goed doel dat bij Stichting GeefGratis aangesloten is en die
ook TYPO3 gebruikt wil ik wel even meedenken en kijken:

Dit is by the way een Nederlandstalige nieuwsgroep. Dus aub in het
vervolg in het NL een bericht plaatsen.

Wij hebben dit in onze TS setup staan:

plugin.tt_news.displayList {
  date_stdWrap.strftime= %d %B %Y
  }

Dat ziet er bijna hetzelfde uit zoals je het hieronder hebt. Lijkt dus
goed te zijn. Ben je er zeker van dat de juist locales zijn
geinstalleerd op de server etc. Omdat het UNIX timestamp is ga ik er
van uit dat dit toch nog ergens anders ingesteld staat omdat het
hieronder er wel goed uit ziet volgens mij. Ben benieuwd of anderen
nog een suggestie hebben.

Groeten,
Jordan