[TYPO3-project-seminars] mh, changes of terms in locallang.xml have no effect

Michael Paulisch info at mpaulisch.de
Mon Aug 3 17:01:20 CEST 2009

hi oliver,

mh, ok...it works with:

plugin.tx_seminars._LOCAL_LANG.de {
  message_enough = ja
  message_fullyBooked = nein
  label_price_special = Mitglieder
  }

but not with:
plugin.tx_seminars {
  _LOCAL_LANG.de.message_enough = ja
  _LOCAL_LANG.de.message_fullyBooked = nein
  _LOCAL_LANG.de.label_price_special = Mitglieder
}

strange but anyway...

I also have no chance to change the text of the error-messages
(concerning the checkboxes) on step 2 of 2:
(message_acceptTerms and message_acceptTerms2)

I always get:

"Bitte akzeptieren Sie die allgemeinen Geschäftsbedingungen, um sich
für diese Veranstaltung anzumelden.
Bitte akzeptieren Sie die Reisebedingungen, um sich für diese
Veranstaltung anzumelden. " on the top of the form.
I can live with "Geschäftsbedingungen" instead of "AGBs" but
"Reisebedingungen" doesn´t fit with the registration for a seminar...;-)

I need "Ich habe die Datenschutzbestimmungen gelesen" or sth. like
that here.

What I tried so far:
plugin.tx_seminars_pi1._LOCAL_LANG.de.message_acceptTerms2 = Bitte
akzeptieren Sie die Datenschutzbestimmungen.
plugin.tx_seminars_pi1._LOCAL_LANG.de.message_acceptTerms_2 = Bitte
akzeptieren Sie die Datenschutzbestimmungen.

plugin.tx_seminars._LOCAL_LANG.de.message_acceptTerms2 = Bitte
akzeptieren Sie die Datenschutzbestimmungen. AND
plugin.tx_seminars._LOCAL_LANG.de.message_acceptTerms_2 = Bitte
akzeptieren Sie die Datenschutzbestimmungen.

plugin.tx_seminars.message_acceptTerms_2 = Bitte akzeptieren Sie die
Datenschutzbestimmungen.
plugin.tx_seminars.message_acceptTerms2 = Bitte akzeptieren Sie die
Datenschutzbestimmungen.

plugin.tx_seminars_pi1.message_acceptTerms_2 = Bitte akzeptieren Sie
die Datenschutzbestimmungen.
plugin.tx_seminars_pi1.message_acceptTerms2 = Bitte akzeptieren Sie
die Datenschutzbestimmungen.

no effect...

michael