[TYPO3-german] Re: Umzug css_styled_content zu fluid_styled_content: Detailprobleme

Clemens Riccabona Clemens at Riccabona.IT
Fri Aug 19 20:28:24 CEST 2016

Sisschade ... so viele Elektronen, die man anders besser hätte recyceln können. ;)

BTW: ich steh auf pseudonyme, auch wenn meines hier (#Neuland) wohl doch einige mittlerweile kennen, verwend's ja schon seit 2k ... ;)
--
The three most dangerous things in the world are a programmer with a soldering iron, a hardware type with a program patch and a user with an idea.