[TYPO3-german] OT: Menüproblem / jQuery

Peter Kühnlein peter at function2form.net
Tue Mar 11 19:54:35 CET 2014

Hi Stefan,

Danke für den Tipp. Ich werd da morgen mal weitermachen. Heut verlassen
mich gerade die Nerven. <- Das letztere war ein Witz.

Ja, ich denk, da bleiben nur Prüfpunkte... ich werd irgendwo einen
alert() setzen.

LG Peter

--

http://function2form.net
http://peter-kuehnlein.net

"It is a matter of course that a warrior's attitude should be to be in the vanguard during an attack and in the rear during a retreat."
(Hagakure)