[TYPO3-german] Category API in TYPO3 6.1

Peter Linzenkirchner liste at lisardo.de
Fri Jun 14 15:34:35 CEST 2013

Mit 6.1.1 gehts :-)
Hätte ich selber drauf kommen können. Danke für den Stupser.

Jetzt muss ich nur noch rausfinden, wie ich es im Domainmodel einbauen kann.
	/**
	 * Associated Categories
	 *
	 * @var \TYPO3\CMS\Extbase\Persistence\ObjectStorage<TYPO3\CMS\Extbase\Domain\Model\Category >
	 */
	protected $categories;

	protected function initStorageObjects() {
		/**
		 * Do not modify this method!
		 * It will be rewritten on each save in the extension builder
		 * You may modify the constructor of this class instead
		 */
		$this->categories = new \TYPO3\CMS\Extbase\Persistence\ObjectStorage();
	}
glaube ich.

Gruß
Peter