[TYPO3-german] Sysfolder mit x tausend CEs

Kay Strobach typo3 at kay-strobach.de
Thu Oct 25 12:34:30 CEST 2012

Hi Christian,

in TV gibts eine Option, die auch für Sysfolder das Pagemodul erzwingt.
Evt. ist di ja an :(

Grüße
Kay

--
http://www.kay-strobach.de - Open Source Rocks

TYPO3 .... inspiring people to share!
Get involved: http://typo3.org

Answer was useful - feel free to donate:
  -
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=KPM9NAV73VDF2
  - https://flattr.com/profile/kaystrobach