[TYPO3-german] tt_news Frage/Problem

Basti sebastian.schmal at gmx.de
Tue Dec 28 21:04:59 CET 2010

Servus an Alle,

hab den Fehler gefunden:

     excludeAlreadyDisplayedNews = 0

daran liegt es.
sobald dieser Wert eingebunden ist, zeigt er die News an!

tt_News Anleitung:
[deprecated] use "excludeAlreadyDisplayedNews"

Set this to exclude news records shown in “LATEST” from appearing again
in a “LIST” on the same page.

Note: set this only for the page showing the “LIST” element. Otherwise
it will affect all lists in your site.

da stehts auch geschrieben ;)

Dennoch Danke an alle Helfer!
Basti