[TYPO3-german] Seminar & Kalender

Peter Kuehnlein peter at function2form.net
Fri Dec 11 14:15:48 CET 2009

On 12/11/2009 01:09 PM, Kay Strobach wrote:

> Hallo Peter,
>
> Bei abcourses geht es mit cal_ts_service from cal svn:
>
> plugin.tx_cal_controller.pidList < plugin.tx_abcourses_pi1.pidList
> [...]
>
> Grüße
> Kay

Hallo Kay ~

Danke fuer den schnellen und ausfuehrlichen Tipp! Ich werd' direkt mal
ausprobieren, ob sich das auf Seminar uebertragen laesst. Sehr hilfreich!

Schoene Gruesse,
Peter

--

http://www.function2form.net
http://www.peter-kuehnlein.net

"With the passing of time, the criminal will forget the reason for
  his crime; it is best to execute him on the spot."
(Hagakure)