[TYPO3-german] Neue Nervigkeit des RTE

Andreas Kiessling andreas.kiessling at web.de
Wed Nov 5 21:21:12 CET 2008

Geschieht das nur im Firefox?

Hatte das auch, als ich versehentlich useCSS in der Page TSConfig für
den RTE hatte

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/rtehtmlarea_manual/1.7.4/view/4/4/

Specifies that Mozilla/Firefox should use style attributes or not. When
enabled, Mozilla/Firefox use span tags with style attributes rather than
tags such as b, i, font, etc.

Default: 0

HTH,
Andreas