[TYPO3-german] newloginbox forgot passwort verhalten

harp harp at leberkaas.de
Wed Apr 4 12:07:51 CEST 2007

Hallo Martin,

das würde ich normalerweise auch annehmen. aber warum gibt es dann ein
email-vorlage mit dem Text "Hi irgendeineemail at leberkaas.de We couldn't find
a username for this email address and so cannot send the password to you.
Probably you misspelled the email address (upper/lower case makes a
difference) or maybe you even didn't register yet?"

Gruß
harp