[TYPO3-german] Adressverwaltung

Martin Bidner martin at bidner.com
Sat Nov 11 22:49:24 CET 2006

Hi,
ich weiss nicht obs da eine extension für typo3 gibt,
aber das klingt verlockend um selbst mit hilfe des
kickstarters selbst was zu stricken - es gibt da
ein video, da wird eine cd-collection "gebastelt"
starring, kasper himself:

http://typo3.org/documentation/videos

"Frontend Plugin Development

Duration: 59:02 Min., 40.1MB, Xvid/MP3 version

The sequel to Episode III. After consuming this video, you know how a
frontend plugin can be realized. Kasper explains this, by producing a CD
Collection plugin. Perhaps, you should first watch"