[TYPO3-german] indexed_search_engine XCLASS

Martin Bidner martin at bidner.com
Mon Nov 6 23:45:57 CET 2006

Ich darf noch etwas bzgl. indexed_search_engine löchern:
--
	bei mir läuft / typo3 4.0.1 / indexed_search_engine 2.9.2 /
	Indexed Search Engine Templates ch_is_templates 1.1.14

	"This extension highlights search terms in google-style."
	"But there is already a build in function in typo3 for
	highlighting search words (lib.parseFunc.sword). Why go
	and reinvent the wheel? -
	That function only works when caching is disabled. psm_highlight
	works also with enabled caching, because it is implemented afte
	the whole caching issue, so it should be faster."

benützen:

mit dem ergebniss, dass mir das suchform verschluckt wird und sofort
diese "keine suchergebnisse.." - ausgabe folgt (wie der satz genau geht
weiss ich nicht mehr, hab ich mit eigenem überschrieben)

ich such nun schon seit stunden und finde und rotier nun um folgendes:

aus dem extension manager indexed_search_engine:

No XCLASS inclusion code found in file "class.doublemetaphone.php"
Files changed?
A difference between the originally installed version and the current
was detected!

aus dem psm_highlight-manual:
Indexed_search is extended by an XCLASS.
hat mein problem was mit der XCLASS zu tun?
gibts alternativen zu psm_highlight ?

wie bekomm ich "A difference between the originally installed version
and the current was detected" (hab ich in mehrern extensions) geregelt?
(ich hatte ein update von 3.8.1 auf 4.0.1

zu viele fragen auf einmal ?

besten dank für hints

martin