[TYPO3] AUTOREPLY AUTOREPLY AUTOREPLY AUTOREPLY AUTOREPLY AUTOREP...

patrick.bier at seidel.de patrick.bier at seidel.de
Sat Mar 1 23:42:13 CET 2008

Hello,

Thank you for your message. I will be out of the office until March 24, 2008. I will be back August 25, 2008.
Your message will NOT be forwarded automatically.
If you need immediate assistance please contact Mr Daniel Hilberg: daniel.hilberg at seidel.de.

Best regards,

Patrick Bier

Seidel GmbH + Co.
__________________________________________________________________________________________________________________________

Guten Tag,

danke für Ihre Nachricht. Ich bin bis einschließlich 24.03.2008 nicht im Hause. Ab dem 25.08.2008 bin ich wieder zurück. Ihre E-Mail wird NICHT automatisch weitergeleitet.
Bitte wenden Sie sich in dringenden Fällen an Herrn Daniel Hilberg: daniel.hilberg at seidel.de.

Mit freundlichen Grüßen,

Patrick Bier

Seidel GmbH + Co.

Patrick Bier
Management IT-System

Seidel GmbH + Co.
Rosenstraße 8
35037 Marburg / Germany

Tel.: +49(0)6421 604-292
Fax: +49(0)6421 604-6292
E-Mail: patrick.bier at seidel.de
Internet: www.seidel.de

Pflichtangaben gemäß EHUG:
Seidel GmbH + Co. KG
Rosenstraße 8
35037 Marburg / Germany

Amtsgericht Marburg HRA 1202

Persönlich haftende Gesellschafterin:
Ritzenhoff GmbH
Rosenstraße 8
35037 Marburg / Germany

Amtsgericht Marburg HRB 1151
Geschäftsführer: Dr. Andreas Ritzenhoff, Frank Hemer, Dr. Michael Hoff

Der Inhalt dieser E-Mail ist ausschließlich für den bezeichneten Adressaten bestimmt. Wenn Sie nicht der vorgesehene Adressat dieser E-Mail oder dessen Vertreter sein sollten, so beachten Sie bitte, dass jede Form der Kenntnisnahme, Veröffentlichung, Vervielfältigung oder Weitergabe des Inhalts dieser E-Mail unzulässig ist. Wir bitten Sie, sich in diesem Fall mit dem Absender der E-Mail in Verbindung zu setzen.

The content of this e-mail is meant exclusively for the person to whom this address is designated. If you are not the person to whom this e-mail is addressed or his/her representative, please take notice, that any form of knowledge, publication, duplication or distribution of the content of this e-mail is inadmissible. We ask you, therefore, in such a case to please get in contact with the sender of this e-mail.

E-Mail: patrick.bier at seidel.de
Internet: www.seidel.de

> [...]

> character in all my text and text w/image blocks. The reason is that the
> straight apostrophe is not good in a typesetting context.

I found a better way but it still isn't as fine as I wished.

As I use TemplaVoila, I edited the DS to read:

-- cut ---------------------
10= RECORDS
10.stdWrap.postUserFunc = user_parseFunc->replaceApostrophes
-- cut ---------------------

and I created a file class.user_parseFunc.inc:

-- cut ---------------------
<?php
class user_parseFunc {
         function replaceApostrophes($content, $conf) {
                 return str_replace("'", '’', $content);
         }
}
?>
-- cut ---------------------

The problem is that this method is called for the whole page content,
not for every content element. That is, I cannot bypass the str_replace
function for content block whose type is not "text" or "text w/ images".
As such, I get my apostrophes being replaces everywhere, that's a bit
too much.

There seems to be a possible hook in
typo3/sysext/cms/tslib/class.tslib_content.php, function stdWrap,
configuratoin "postUserFunc". But 1) I don't know if it is the place to
hook and 2) I cannot find a way to hook there actually.

Any help?

Xavier Perseguers