[TYPO3] Call for czech Typo3 developers

Jan Bednarik info at bednarik.org
Tue Jan 1 21:45:48 CET 2008

Hi guys,

this message will be in czech, as I'd like to establish czech Typo3
community and therefore I need to know czech people that work with Typo3.

Czech:

Zdravim vsechny kteri si ctou toto forum,

rozhodl jsem se, ze je nejvyssi cas zacit davat dohromady ceskou Typo3
komunitu. Dohnala me k tomu situace okolo domeny typo3.cz, jenz se mi
vubec nelibi. Nejde jenom o domenu. Myslim si, ze komunita okolo Typo3
by byla pouze a jenom prospesna vec pro vsechny zainteresovane. Verim,
ze casem by jsme se dostali k nejakym srazum, diskuzim, vymene zkusenosti.

Kdo mate zajem, ozvete se mi na mail, dam dohromady nejaky seznam a uvidime.

--
Jan Bednarik
www.bednarik.org - web about Typo3 in czech