[TYPO3-UG Oesterreich] blur + ImageMagick 5+

Kurt Dirnbauer dirnbauer at web-consulting.at
Tue May 29 11:17:55 CEST 2007

Hallo,

Ich verstehe leider nicht ganz die Frage,
aber die genannte Funktionalitaet steht schon zur Verfügung.

Du kannst aber auch (je nach Image-type sinnvoll) im Install-menu
ausprobieren:

[png_truecolor]
Boolean. If set PNGs will get created as truecolor PNGs. If you use GDlib2
you can create truecolor images if they look not well currently. Note that
this results in an increased image size. JPEGs get always created in
truecolor now (GDlib2 required)

[jpg_quality]
Integer. Default JPEG generation quality

lg k

--
web:consulting
DI(FH) Kurt Dirnbauer
E: dirnbauer at web-consulting.at
T: +43 699 1134 6402
Landstraßer Hauptstraße 75-77, Top 6 (Linker Aufgang), 1030 Wien
Sätzgasse 5, 7210 Mattersburg