[TYPO3-UG Oesterreich] Visitenkarte

Markus Meixner markus at meixner.biz
Mon Jan 23 09:40:30 CET 2006

hi

sorry - spät aber doch noch eine "anregung"

ich würde dir die extension "sp_directory" an`s herz legen!
- http://typo3.org/extensions/repository/search/sp_directory/
"It is also possible to let them be edited on the frontend or to display
certain fields of an address record only to logged in users of a special
group."

hhhmmmmmmmmmmmmmm??? :)

cheers,
markus