[Typo3-UG Oesterreich] XCLASS registration key

Jakob Kristoferitsch e0326697 at student.tuwien.ac.at
Mon Sep 27 12:45:53 CEST 2004

Hallo,
habe folgendes im Typo3 Changelog gefunden:
--Zitat--
!!! The three rte_*.php scripts in TYPO3 core has been moved TO the "rte"
extension! This also means that any extension classes must have updated their
XCLASS registration keys to the new file positions.
--Zitat Ende--

Ich schätz mal bei den XCLASS registration keys geht's um die letzten Zeilen
in den Extensions:
--Code--
if (defined("TYPO3_MODE") &&
$TYPO3_CONF_VARS[TYPO3_MODE]["XCLASS"]["ext/usw/class.extname.php"])        {

include_once($TYPO3_CONF_VARS[TYPO3_MODE]["XCLASS"]["ext/usw/class.tx_extname.php"]);
}
--Code Ende--
Wie muss ich die Zeilen ändern? Oder muss ich an einer ganz anderen Stelle
ändern?

Jak
BTW.: Die Mailinglist kommt mir im Moment ziemlich tot vor.